onsdag 23 juni 2010

Dag 2

Okej!
Vågen kom aldrig fram igår! Jag vet det är fel, jag trycker fram det tills imorgon osv osv.
Men de som är bra är att jag har idag valt rätt!
Jag kom till jobbet och tog ett päron till kaffet, jag åt yougurt (valde inte den fettsnålaste) med lite flingor för att jag skulle hålla mig till lunch! En clementin och en kopp kaffe.
Till lunchen åt jag en liten portion och åt bara det jag tyckte va gott! En lagom liten portion...
Sen gick jag och handlade och höll på att falla dit på rutinen, ett paket kakor och en cola... Men Icke sa Nicke! Jag köpte russin och light cola!! :D Hihi Ja vet att de inte är nyttigt heller men just nu tror jag att de kommer göra en stor skillnad! :P Hoppas de iallafall..
Jag tog en rask dock kort promenad och nu ska ja ta en rask kort till.
De känns som en bra start.. Men jag känner mig själv.. De kommer brista tro mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar