måndag 28 juni 2010

Hej Bettan heter jag! Nej men hej tjockis, oj ja mena Bettan!

Chips, pingvinstång och cola.
Min bov idag! Annars har de vart en bra dag.. Eller ja den sög ju inte helt och hållet liksom.. ;)
De e nu på kvällen jag skulle kunna tänka mig att gå ut och gå eller bara cykla... Men nu e ja låst då lillen ligger och ska sova och jag är ännu en gång ensam...
Jag flirtar med killar de gör ja, ja träffa till och me en kille för 2veckor sen.. Men har en kille träffat mig så brukar de inte bli igen... Om de inte e störda, har sjuka böjelser eller bara vill ha sex...
Vet inte om de e fel på mig? Om jag är annorlunda till sättet mot vad de trott under den tid vi pratat? Jag är samma och de vet jag.. Jag är fet och inget man visar upp för kompisarna inte.. :( Jag vet att det är så de är.. Jag är allt som killarna vill ha men inte smal... Ni kan säga hur mkt ni vill att så är det inte men oj va fel ni har.. Vi lever i de mest utseende fixerade sammhället någonsin! Hallå man ska ha size 0... Alltså noll man ska inte ens finnas för att betyda något.
Erkänn ser du en fet människa så äcklas du! Jag vet för jag gör de ja me! Jag ser på mig själv och vill bara försvinna! Hur i helvete får ja kraften till att fortsätta att kämpa? Hur ändrar ja de här? Ska ja slänga all mat jag har och leva på vatten? De funkar ju inte! :( SUCK!
Snälla någon tips!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar