lördag 26 juni 2010

Tung dag

91.6kg

Så där ja svart på vitt! Över 90 igen och de är så sjukt jobbigt!
Har tröst ätit idag, sonen har ett hemskt humör och idag är de inte roligt att vara Bettan inte! :(
Jag förstår inte hur de kommer sig att jag dövar det jag känner med mat...
Jag vet hur ja gick up 17kg efter sonens födsel! Inte var de p-pillerna som jag skyller på utan det var för att jag mådde så otroligt dåligt över hela mitt liv! Jag var så olycklig och satte mig själv i olyckan! :( Jag valde vägar som fick mig att må dåligt! Jag visste om det och dövde ropen med godis, mat och chips... På alla bilder på mig ser jag et fet människa med olyckliga ögon, ingen glädje. Bara nertryck till att tro att jag inte duger till något alls... Jag är deprimerad men jag mår så mkt bättre nu än för ett två år sen... Men fortfarande är ja inte lycklig... Jag har en klump i hjärtat och en saknad efter att få må bra....
Personer som utnyttjar och tar de de kan som i tystnad utan att man vet om det trycker ner en...
Beteenden och ord som sårar... Jag stänger in de innuti och dövar smärtan med massa mat och gottis. Det smakar inte bra men just för stunden så tänker ja inte å hur olycklig jag är...
Jag är så leds på att vara fast i den här fula och feta kroppen! Likförbannat så äter jag choklad och dricker cola!!! '
När vaknar jag upp??!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar